جلسه کارگروه دفترارتباط با مشتریان (crm)شرکت ‏های آب و فاضلاب غرب کشور

در استان مرکزی برگزار شد؛

کارگروه تخصصی دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان (crm) با حضورمهدی سوری مدیریت مرکز ملی ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آبفای کشور ومدیران دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان ازاستان های غرب کشوربه میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی برگزار گردید.

اراک-خبرنگار آفرينش
کارگروه تخصصی دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان (crm)
با حضورمهدی سوری مدیریت مرکز ملی ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آبفای کشور ومدیران دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان ازاستان های غرب کشوربه میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی برگزار گردید.
در این کارگروه که با حضور دفاتر ارتباط با مشتریان شرکت های آبفا از استانهای ایلام ، لرستان ، چهارمحال بختیاری و قم برگزار گردید ، حسینی پور قایم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی طی سخنانی گزارشی از عملکرد بخش (crm) در این شرکت ارائه داد.
در ادامه مدیر مرکز ملی ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آبفای کشور با تاکید بر اطلاع رسانی به موقع ، شفاف و صحیح به مشترکین توسط دفاتر crm اظهار داشت: ایجاد حس اطمینان خاطر مردم نسبت به
خدمت رسانی24 ساعته در خصوص خدمات آبرسانی و دفع فاضلاب موجب ایجاد رضایتمندی مردم خواهد شد.وی همچنین کاهش هزینه های اجتماعی ناشی از نارضایتی از وظایف و تکالیف crm برشمرد و گفت:با به کارگیری از امکان رصد و پایش ماشین‏های امداد و حوادث ، زمان رسیدگی به حوادث بهبود خواهد یافت و این موضوع جزء تکلیف شرکت های آبفا قبل از شروع سال آتی می‏ باشد.