بیش از ۶۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم شهر ایلام اهدا شد

معاون ارشاد اسلامی استان ایلام خبر داد؛

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: بیش از ۶۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم شهر ایلام اهدا شده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: بیش از ۶۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم شهر ایلام اهدا شده است.
به گزارش مهر، حسن اسدی نیاگفت: برنامه تعاملی یکصدا ایران، به منظور ایجاد فضای نشاط و شاداب، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در محلات چهارگانه شهر ایلام، همراه با اهدای کتاب در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: با هدف توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار و رعایت عدالت فرهنگی و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، این اداره‌کل بیش از ۶۰۰ جلد کتاب در موضوعات ادبی، روان‌شناسی، مذهبی، تربیتی، برای کودکان و نوجوانان و بزرگسالان در رویداد ایران یک صدا اهدا و توزیع کرده است.
معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: در این رویداد آموزشی، نمایش‌های طنز، استندآپ کمدی، شعرخوانی، مسابقه حضوری و اهدای جوایز، ایستگاه نقاشی و قصه‌گویی برای بچه‌ها، اهدای کتاب و… با هنرنمایی هنرمندان استانی تا امروز 20 اسفند در مناطق کمتر برخوردار شهر ایلام باحضور جوانان و نوجوانان و اهالی محله و ادارات همسو در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: توزیع و اهدای کتاب‌های مناسب و کاربردی در مناطق محروم، اهمیت ویژه ای دارد که در بالابردن دانش و بینش مردم این مناطق و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مؤثری دارد.
اسدی نیا تصریح کرد: شادابی و ایجاد فضاها و موقعیت‌های شادی‌آفرین همراه با امیدواری و تقویت روحیه نشاط و شادابی، بهترین شیوه برای بالابردن مهارت‌های زندگی و تغییر حال بد به حال خوش در مناطق کمتربرخوردار است که تلاش شده در اجرای این برنامه تعاملی- آموزشی به آن توجه ویژه شود.