آتش ام‌باپه برادرش را هم می‌سوزاند

تصمیم ام‌باپه برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن باعث شده است تا مسئولان باشگاه پاریسی برادرش را در شرایط سختی قرار دهند.

تصمیم ام‌باپه برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن باعث شده است تا مسئولان باشگاه پاریسی برادرش را در شرایط سختی قرار دهند.
به گزارش ایسنا، کیلیان ام‌باپه پس از هفت سال حضور در پاری‌سن‌ژرمن تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است.قرارداد او با پاری‌سن‌ژرمن تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. باشگاه پاریسی برای تمدید قرارداد بازیکنش پیشنهادهای وسوسه‌انگیز زیادی به او داد که هیچکدام موثر نبودند و پذیرفته نشدند.
روزنامه اکیپ نوشت آتش ام‌باپه باعث سوختن برادرش در پاری‌سن‌ژرمن شده است؛ به طوری که نه انریکه به او اعتماد می‌کند و نه باشگاه پاریسی به دنبال تمدید قرارداد اوست: «اتان ام‌باپه از دیدار رفت برابر رئال سوسیداد دیگر در فهرست لوئیس انریکه قرار نمی‌گیرد.انریکه اخیرا
به صورت تمسخرآمیزی به اتان ام‌باپه گفته است: آیا تو هم به برادرت ملحق می‌شوی؟ که او این گونه پاسخ داد: «من محصول باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هستم و آینده‌ام در پاریس است.»»
روزنامه اکیپ در ادامه نوشت:«بستن قرارداد حرفه‌ای با برادر ام‌باپه مشروط به ماندن او بود و با این شرایط بعید است که سران پاریسی قصد بستن قراردادی خوب با اتان ام‌باپه را داشته باشند.»
اتان ۱۷ ساله در ابتدای فصل جاری به تیم نخست پاری‌سن‌ژرمن اضافه شد اما تنها در سه بازی و ۴۰ دقیقه برای تیم پاریسی بازی کرده است. هدف سران پاریسی از اضافه‌کردن این بازیکن به فهرست تیم بزرگسالان این بود که برادر بزرگش را متقاعد به ماندن در تیم کنند و حالا که کیلیان در مسیر جدایی است، به نظر می‌رسد اتان هم دیگر مورد توجه کادر فنی و سران باشگاه پاریسی قرار نگیرد.