اتفاقات فوتبال می‌تواند به سود ما باشد

همایون شاهرخی سرمربی اسبق تیم ملی :

همایون شاهرخی سرمربی اسبق تیم ملی : اتفاقات فوتبال می‌تواند به سود ما باشد



همایون شاهرخی سرمربی اسبق تیم ملی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در فاصله یک روز مانده تا اولین دیدارش در جام جهانی 2022 مقابل انگلیس گفت: جام جهانی ویترین فوتبال است و همه دوست دارند در آن دیده شوند. ‌اگر ‌‌‌‌‌‌بتوانیم کار جمعی انجام بدهیم می‌توانیم نمایشی در شأن فوتبال ایران داشته باشیم. بازیکنان ما دارای خلاقیت هستند و این موضوع در کنار نظم و انضباط تیمی می‌تواند سبب به نمایش گذاشتن بازی‌های خوب مقابل انگلیس، ولز و آمریکا باشد.
وی افزود: یادمان باشد در فوتبال منطق و اتفاقات را پیش رو داریم. منطق به دلیل امکانات، زیرساخت‌ها و... به سود این سه تیم است، اما اتفاقات فوتبال می‌تواند به سود ما باشد. ممکن است پنج حمله این تیم‌ها تبدیل به گل نشود، اما با یک حمله بتوانیم به آنها گل بزنیم و حتی برنده شویم. بارها پیش آمده که اتفاقات بر منطق در فوتبال غلبه کرده است و امیدواریم این موضوع در جام جهانی به سود ما باشد.
وی اضافه کرد: نتایج فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، اما همبستگی ما می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند. امیدوارم احساس بازیکنان تیم ملی بر منطق فوتبال دنیا غلبه کند و نمایشی در شأن فوتبال کشورمان داشته باشیم. مردم با خوب بازی کردن هم راضی خواهند بود و امیدواریم این بازی خوب همراه با نتیجه باشد.