انگلیس ، قابل مقایسه با ولز و آمریکا نیست

ابراهیم قاسم‌پور کارشناس فوتبال :

ابراهیم قاسم‌پور کارشناس فوتبال : انگلیس ، قابل مقایسه با ولز و آمریکا نیست

 


ابراهیم قاسم‌پور کارشناس فوتبال در خصوص اولین بازی ایران در
جام جهانی برابر انگلیس گفت : تیم ملی انگلیس سوابق و تجربیات بسیار خوبی دارد و از یک لیگ خوب و منسجم بهره می‌برد، به صورتی که قابل مقایسه با ولز و آمریکا نیست و از طرفی تیم ایران مقابل تیم‌هایی که قدرت سرزنی و ارسال خوبی دارند همیشه با مشکل مواجه بوده‌ایم و به همین دلیل معتقدم سخت‌ترین بازی ما در مرحله گروهی دیدار با انگلیس است.
وی افزود : البته بازی با آمریکا و ولز هم آسان نیست و درست است که آمریکا آن تیم سال‌های گذشته نیست اما در مقابل این تیم از نظر روانی نشان داده‌ایم که هیچ وقت باخت نداشته‌ایم و همین نیز می‌تواند به ما کمک کند. همچنین سبک و سیاق بازی ولز نیز شبیه انگلیس است و من بازی تیم ملی ولز و اوکراین را دیده‌ام و شاید حتی حق اوکراین بود که به جام جهانی صعود کند اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ولز هم‌گروه ما در جام جهانی شد.
وی با بیان اینکه تیم ملی ایران نیز نقاط مثبت زیادی دارد، افزود:
 ۱۶، ۱۷ لژیونر داریم که چندین سال است در تیم‌های خوب و مقابل تیم‌های خوب بازی کرده‌اند و همین باعث شده اعتماد به نفس آن‌ها بالا برود و همین فاکتورها می‌تواند به ایران برای بازی مقابل تیم‌های دیگر کمک کند. البته فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و حوادثی در آن رخ می‌دهد که ممکن است به نفع یا ضرر یک تیم باشد که امیدوارم اتفاقات فوتبال در جام جهانی به سود تیم ملی ایران رقم بخورد.