فقط برای خودمان و هواداران ملوان بازی می‌کنیم

صادق بارانی بازیکن تیم فوتبال ملوان :

صادق بارانی بازیکن تیم فوتبال ملوان در مورد دیدار ملوان مقابل سپاهان و تساوی در این بازی گفت : تیم جوانی داریم. شاید از نظر مهره ای مثل سپاهان نباشیم ولی دوندگی و انگیزه را جایگزین کردیم. بچه ها به نحو احسن از جان مایه گذاشتند و خداراشکر توانستیم از سپاهان امتیاز بگیریم.

صادق بارانی بازیکن تیم فوتبال ملوان در مورد دیدار ملوان مقابل سپاهان و تساوی در این بازی گفت : تیم جوانی داریم. شاید از نظر مهره ای مثل سپاهان نباشیم ولی دوندگی و انگیزه را جایگزین کردیم. بچه ها به نحو احسن از جان مایه گذاشتند و خداراشکر توانستیم از سپاهان امتیاز بگیریم. هم بازی رفت و هم بازی برگشت از این تیم قدرتمند توانستیم امتیاز بگیریم که این نکته مثبتی برای ما است.
وی در مورد اینکه آیا به امتیاز گیری از صدرنشین لیگ در این برهه از مسابقات که منجر به تغییرات مهم در جدول شد فکر می‌کردند، گفت: اصلا به جدول، دربی تهران و... کاری نداریم. ما ملوان هستیم و هواداران خودمان را داریم. رنگ آبی، قرمز، زرد و سبز و بنفش و... اصلا برای ما مهم نیست. نه برای کسی بازی کردیم و نه برای کسی بازی می‌کنیم. فقط برای خودمان و هواداران ملوان بازی می‌کنیم.
بازی خیلی سختی بود ولی امتیازی که گرفتیم اتفاقی نبود. دور رفت هم با سپاهان مساوی کردیم. هفته پیش هم مقابل تیم قدرتمند تراکتور تا دقیقه 91 جلو بودیم که یک پنالتی اشتباه باعث شد نتیجه مساوی شود. این نشان دهنده قدرت تیم ما است.