کاپیتان تیم فوتبال استقلال تاجیکستان: از پرسپولیس نمی‌ترسیم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تاجیکستان: از پرسپولیس نمی‌ترسیم


علیشر جلیلوف کاپیتان تیم فوتبال استقلال تاجیکستان، گفت: برای پرسپولیس احترام قائل هستیم اما از آنها نمی‌ترسیم و برای کسب برتری به میدان می‌رویم.
«علیشر جلیلوف» در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره صعود تیمش از گروه A لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: گروه دشواری داشتیم، اما توانمان را نشان دادیم چراکه به خودمان ایمان داشتیم. با موفقیت در مرحله گروهی، شادی به نزد هواداران ما آمد.
کاپیتان استقلال تاجیکستان در خصوص عملکرد تیمش مقابل الهلال در مرحله گروهی، عنوان کرد: آنها یکی از بهترین‌های آسیا هستند که در دور رفت سه بر یک به آنها باختیم اما امیدمان را از دست ندادیم و در بازی برگشت به یک پیروزی مهم رسیدیم.
وی در ادامه در مورد رویارویی با پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی، عنوان کرد: احترام زیادی برای پرسپولیس قائلیم، اما از آنها نمی‌ترسیم. فقط برای برتری وارد زمین می‌شویم، اما می‌دانیم فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است در زمین رخ دهد.جلیلوف گفت: بهترین هواداران را داریم و آنها دوازدهمین بازیکن ما هستند و حمایت‌شان بسیار مهم است. از هواداران می‌خواهم به‌خاطر ما به ورزشگاه بیایند و اعضای تیم استقلال هم برای خوشحالی آنها، تمام تلاش خود را خواهند کرد.دیدار تیم‌های استقلال تاجیکستان و پرسپولیس، ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه سه‌شنبه از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود. این دیدار به میزبانی نماینده تاجیکستان و در شهر دوشنبه برگزار می‌شود.