ستار همدانی پیشکسوت باشگاه استقلال: مدیر جدید استقلال باید دلسوز واقعی باشد

ستار همدانی پیشکسوت باشگاه استقلال: مدیر جدید استقلال باید دلسوز واقعی باشد


ستار همدانی پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال گفت: حالا که مددی از این باشگاه جدا می‌شود ، هرچند کار مدیر بعدی به دلیل انباشته شدن مشکلات و بدهی‌ها بسیار دشوار است، اما اگر مدیریت توانمند که برای خدمت به باشگاه بیاید و تخصص این کار را هم داشته باشد انتخاب شود، می‌تواند از پس این وظیفه مهم بر آید.
مربی پیشین آبی پوشان در ادامه بیان داشت: من به کادر فنی و در راس آنها آقای مجیدی هم نقد دارم. مجیدی هم مسئولیت‌های خود را به عنوان سرمربی به خوبی ایفا نکرد. همین الان که در شرایط بحرانی هستیم او کجا است؟ درست در روزهایی که مجیدی باید به عنوان سرمربی و مسئول فنی حضوری ۲۴ ساعته بالا سر تیمش داشته باشد، خارج از کشور است. این اولین بار نیست که او درست در روزهایی که باید باشد، نیست. سرمربی تیم باید بیشتر از دیگران مسئولیت پذیر باشد.
وی با اشاره به رسانه‌ای شدن اختلافات بین مدیران و کادر فنی بیان داشت: این چه کاری بود که اختلافات داخلی را به رسانه‌ها بردند؟ این کار بسیار زشت بود که چت شخصی بین مدیرعامل و سرمربی سر از رسانه‌ها و فضای مجازی در آورد. وقتی اینها که بزرگترهای تیم هستند اینقدر کم تجربه با مسائل برخورد می‌کنند وای به حال بازیکنان که جوان و کم تجربه هستند.
سرپرست سابق آبی پوشان خاطرنشان ساخت: یکی از نقاط ضعف در مدیریت سالهای اخیر استقلال این بود که هیچ شرح وظایفی هم برای افراد تعریف نشده بود که امیدوارم مدیر بعدی به این موضوع دقت کرده و مشخص شود هر فردی در این باشگاه چه شرح وظایفی دارد و باید حتماً به آن عمل کند.