کارخانه صدر فولاد لرستان تا پایان امسال فعال می‌شود

معاون استانداری لرستان:

معاون استانداری لرستان: کارخانه صدر فولاد لرستان تا پایان امسال فعال می‌شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: تلاش برای بازگرداندن ۶۰۰ واحد تولیدی استان به چرخه تولید ادامه دارد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، سیروس ابراهیمی گفت:بازدیدی از شرکت فولاد صدر انجام شده و قرار است تا اواخر سال جاری به بهره برداری برسد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: در جریان این بازدید میدانی؛ تعدادی از تعمیرکاران و اورهال کنندگان در کارخانه حضور داشتند و اگرچه کمیت و کیفیت کار چندان راضی کننده نبود، اما امیدواریم این واحد تا پایان سال جاری به بهره‎برداری مطلوب برسد تا تولید و بخشی از جوانان استان را جذب کند.
ابراهیمی همچنین به بازدید از شرکت ماشین سازی لرستان اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها و ماشین آلات مورد نیاز این شرکت خریداری شده است و برای راه اندازی به تسهیلات نیاز دارد که در نشستی با مدیران مجموعه این مهم را پیگیری می‌کنیم.
وی با اشاره به بازدید از واحد صنعتی ماشین سازی کیهان خرم‌آباد نیز گفت: واحد ماشین سازی در حال انجام کار است و کار خود را با جدیت و رونق انجام می‌دهد، این واحد قطعات نیروگاهی تولید می‌کند که سفارشات بسیار زیاد و در عین حال توان افزایش ظرفیت نیز دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: این مجموعه‌ها در یک راستا کار می‌کنند و چنانچه شرکت قطعات نیروگاهی و ماشین سازی تجمیع شده و یک یا ۲ واحد دیگر در کنار آن‌ها قرار بگیرد در واقع یک زنجیره تولید نیروگاهی ایجاد می‌شود که می‌تواند سطح و کیفیت صنعت لرستان را به نحو چشمگیری ارتقا دهد.