حدود ۸۰ درصد از دانشجویان علیه کرونا واکسینه شدند

رئیس سازمان امور دانشجویان :

رئیس سازمان امور دانشجویان : حدود ۸۰ درصد از دانشجویان علیه کرونا واکسینه شدند

حدود ۸۰ درصد از دانشجویان علیه کرونا واکسینه شدند

 

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: طبق آمارهای اخذ شده از ستاد ملی کرونا، حدود ۸۰ درصد از دانشجویان کشور علیه کرونا واکسینه شده‌اند.
به گزارش سازمان امور دانشجویان، طی آئینی و با حضور دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه بناب برگزار و «مجتبی عباسیان» به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه بناب معرفی و از زحمات «حسین پیری» رئیس سابق این دانشگاه قدردانی شد.
رئیس سازمان امور دانشجویان کشور در این مراسم گفت: شرایط برای بازگشایی دانشگاه‌ها آماده است و تمامی مصوبات ستاد ملی کرونا اجرا می‌شود.
داداش پور با اشاره به روند مناسب واکسیناسیون در جامعه دانشگاهی اظهار کرد: طبق آمارهای اخذ شده از ستاد ملی کرونا، حدود ۸۰ درصد از دانشجویان کشور علیه کرونا واکسینه شده‌اند و با ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه دانشگاه‌ها در حال آماده سازی هستند و به سمت از سرگیری کامل آموزش حرکت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه شادابی و پویایی به دانشگاه‌ها باز خواهد گشت، ادامه داد: آمادگی‌های لازم در همه‌ی مراکز دانشگاهی کشور فراهم شده و به مرور زمان مشکلات احتمالی نیز حل شده و شاهد حضور دانشجویان خواهیم بود.
گفتنی است؛ در این مراسم حکم مجتبی عباسیان به عنوان سرپرست دانشگاه بناب از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به وی اعطا شد.