بازدید از بزرگترین واحد تولیدی شیشه خاورمیانه

توسط مدیراستاندارد یزد انجام شد؛

مدیرکل استاندارد استان یزد با همراهی معاونین این اداره کل، از بزرگترین واحد تولیدی شیشه فلوت خاورمیانه بازدید و بازرسی کرد.

بازدید از بزرگترین واحد تولیدی شیشه خاورمیانه


مدیرکل استاندارد استان یزد با همراهی معاونین این اداره کل، از بزرگترین واحد تولیدی شیشه فلوت خاورمیانه بازدید و بازرسی کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد،این بازدید در راستای برنامه های بازدید ادواری سالانه و با هدف تشکیل جلسه با مسئولین شرکت شیشه اردکان به منظور روانسازی ارائه خدمات استاندارد به این واحد تولیدی انجام شد.
مدیرکل اداره استاندارد استان یزد در حاشیه این بازدید به خبرنگار اداره روابط عمومی گفت: طبق بند 24 سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، افزایش پوشش استاندارد برای کلیه محصولات داخلی و ترویج آنها سفارش شده و این موضوع تمامی صنایع، اعم از کوچک و بزرگ را دربرمی‌گیرد.
محمد رضا زارع بنادکوکی افزود:وجود
 صنایع بزرگی چون شیشه اردکان که از نظر برخی تولیدات با کشور بزرگی چون آمریکا در حال رقابت است، بسیار مایه افتخار برای کشور و استان دارالعباده یزد است، ولی درکنار صنایع بزرگ موجود و فعال استان که با سختی‌های فراوان، اقتدار فناوری را در کشور رقم زده‌اند، صنایع کوچک را هم باید مد نظر داشته باشیم.
وی ادامه داد:بسیاری از واحدهای تولیدی و خدماتی کوچک را در استان داریم، که توسط مدیران تازه نفس، خوش‌فکر و جوان با زمینه‌های محصولات دانش بنیان درحال اداره شدن هستند و
جمعی ازجوانان تحصیل کرده در آنها مشغول می‌باشند.
مدیرکل اداره استاندارد استان یزد تاکید کرد:مجموعه این واحدها در تولید و ارائه خدمات و هم‌چنین ایجاد اشتغال‌زایی نقش به‌سزایی را در استان دارالعلم یزد ایفا می‌کنند که چشمشان به دست مسئولان جهت کمک و یاری دوخته شده است، که امیدواریم با هم افزایی دستگاه های ذیربط ،شرکت‌های نوپا قادر باشند ضمن ورود به بازارهای داخل ، بازارهای بین المللی را نیزاز دست ندهند.
زارع در خصوص اهمیت شرکت‌های دانش بنیان در این مقطع از زمانه گفت:از جمله ویژگی‌های محصولات دانش بنیان آن است که،دارای ارزش افزوده بالایی هستند به گونه‌ای که، با فروش آن‌ها، افزایش چشمگیری را در رونق اقتصادی کشور شاهد هستیم و در واقع شیوه نامه اجرایی  مربوطه آمده است تا کمک کند به تجاری‌سازی محصولات دانش بنیان.