بازی پرسپولیس – سپاهان ، مهمترین بازی فصل خواهد بود

پایان رأفت مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس:

پایان رأفت مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس: بازی پرسپولیس – سپاهان ، مهمترین بازی فصل خواهد بود

پایان رافت مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی
3 بر 2 پرسپولیس در تبریز مقابل تراکتور گفت : پرسپولیس در شروع بازی خیلی خوب عمل کرد و با همکاری ترابی و عمری دو گل به ثمر رساند. همین دو گل نشان داد که تیم گل‌محمدی با انگیزه شکست تراکتور در تبریز به زمین آمده است.
وی افزود: در نیمه اول پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و دو گل هم به ثمر رساند، اما در نیمه دوم کاملاً شیوه بازی این تیم تغییر و محتاط بازی کرد. تراکتور با توجه به این شرایط و بعد از تغییراتی که ایجاد کرد، کاملاً بر بازی سوار شد. به نظر من کار هر تیمی نیست پرسپولیس را به لحاظ فوتبالی تحت فشار بگذارد. تا اینجای لیگ تنها تیمی که اینقدر پرسپولیس را اذیت کرده تراکتور بوده است. آنها در نیمه دوم خیلی خوب بودند، ولی به نتیجه نرسیدند و بازنده شایسته‌ای بودند.
وی درباره بازی هفته آینده پرسپولیس مقابل سپاهان و رقابت فشرده این دو تیم در صدر جدول گفت: با توجه به فاصله کم دو تیم در صدر جدول این بازی مهمترین بازی فصل آنها خواهد بود و سرنوشت لیگ را به نوعی تعیین خواهد کرد. سپاهان هم می‌خواهد شکست جام حذفی را جبران کند و هم اینکه صدر را از دست ندهد و به همین خاطر با تمام توان در آزادی بازی خواهد کرد. حضور هواداران هم انگیزه‌های دو تیم را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود بازی زیبایی را شاهد باشیم.