استقلال یک جام به هواداران بدهکار است

علی‌رضا اکبرپور پیشکسوت استقلال:

لی‌رضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند عنوان قهرمانی جام حذفی را کسب کند؟ گفت: استقلال پرافتخارترین تیم در مسابقات جام حذفی است و باید از این عنوان دفاع کند.

لی‌رضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند عنوان قهرمانی جام حذفی را کسب کند؟ گفت: استقلال پرافتخارترین تیم در مسابقات جام حذفی است و باید از این عنوان دفاع کند. نساجی هم تیمی قدیمی و با اصالت است که فصل گذشته در این رقابت‌ها عنوان قهرمانی را به دست آورده و مقابل استقلال از انگیزه‌های فراوانی برخوردار است. به نظرم بازی جذابی را شاهد خواهیم بود.
وی درباره اینکه خیلی‌ها منتظر تقابل استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی هستند، گفت: به هر حال استقلال در لیگ برتر مقابل پرسپولیس شکست خورد و همین باعث شد قهرمانی را از دست بدهد. این بازی می‌تواند بازی انتقامی باشد و هم بردش باعث می شود هواداران استقلال راضی باشند.
وی درباره اینکه عملکرد ساپینتو در لیگ امسال رضایت بخش بوده یا خیر ادامه داد: به هر حال اولین سال حضور ساپینتو در فوتبال ما بود و وی شناخت چندانی از لیگ ما نداشت. رفته رفته این مربی توانست نتایج خوبی کسب کند و اگر کمی شانس داشت الان قهرمان لیگ شده بود.
بازیکن سابق استقلال درباره اینکه هواداران این تیم خواهان تمدید قرارداد ساپینتو هستند بیان کرد: هواداران استقلال از نتایج تیم راضی هستند و به نظر می رسد مسئولان استقلال باید هرچه زودتر قرارداد این مربی را تمدید کنند تا برنامه این تیم در تعطیلات و همچنین نحوه آماده سازی برای فصل آینده مشخص شود.