تیم ملی والیبال بانوان جوان شده است

فاطمه رشیدی سرمربی تیم ملی والیبال بانوان:

فاطمه رشیدی سرمربی تیم ملی والیبال بانوان در خصوص مراحل آماده سازی تیمش جهت حضور در مسابقات والیبال چلنجر کاپ آسیا که از۲۸ خردادماه تا ۴ تیرماه در اندونزی برگزار می‌شود ، گفت : اردوی ششم تیم ملی از روز دوم تا دوازدهم خردادماه با حضور ۲۰ بازیکن در کمپ چمران مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

فاطمه رشیدی سرمربی تیم ملی والیبال بانوان در خصوص مراحل آماده سازی تیمش جهت حضور در مسابقات والیبال چلنجر کاپ آسیا که از28 خردادماه تا 4 تیرماه در اندونزی برگزار می‌شود ، گفت : اردوی ششم تیم ملی از روز دوم تا دوازدهم خردادماه با حضور 20 بازیکن در کمپ چمران مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.
وی افزود: از 16 تا 20 خردادماه هم اردوی پیش از اعزام را برگزار کرده و سپس برای برگزاری اردوی تدارکاتی و دوستانه به تایلند می‌رویم.
وی درخصوص این اردوی دوستانه اظهار داشت: روز 20 خرداد ماه به تایلند اعزام می‌شویم و سه بازی دوستانه با تیم ملی امید و تیم‌های باشگاهی این کشور خواهیم داشت و بعد از آن 25 خرداد ماه برای شرکت در مسابقات چلنجر کاپ آسیا به اندونزی اعزام می‌شویم.
سرمربی تیم ملی والیبال بانوان درباره گروه بندی مسابقات و حریفان تیم ملی ایران گفت: مسابقات در 4 گروه سه تیمی برگزار می‌شود و تیم ما با هنگ کنگ و چین تایپه مسابقه می‌دهد که  از آنجایی که با نماینده باشگاه‌های هنگ کنگ در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا بازی کرده‌ایم خیلی قدرتمند نبودند و به نظر می‌رسد مقابل تیم باشگاهی‌شان هم کار سختی نداریم اما چین تایپه تیم خوبی است.
وی در پایان با اشاره به بازگشت آیتک سلامت به اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: آیتک سلامت به دلیل جراحی فک صورت مدتی در اردو نبود اما حالا بازگشته و شرایط خوبی دارد. در مجموع بازیکنان جوانی در تیم ملی حضور دارند و نسل جدیدی داریم و تا در آینده جواب بدهند باید تاوان بدهیم.