از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و مقابل رقبا، بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت

مهدی پنام‌ تاش سرمربی جدید تیم ملی واترپلو ایران:

مهدی پنام ‌تاش سرمربی جدید تیم ملی واترپلو ایران در خصوص وضعیت و برنامه‌های تیم‌ ملی واترپلو، گفت : تمرین و تست‌های شنا را برای ارزیابی ملی‌پوشان برنامه‌ریزی کردیم.

 مهدی پنام ‌تاش سرمربی جدید تیم ملی واترپلو ایران در خصوص وضعیت و برنامه‌های تیم‌ ملی واترپلو، گفت : تمرین و تست‌های شنا را برای ارزیابی ملی‌پوشان برنامه‌ریزی کردیم. طبق شرایط و بازبینی‌ها بهترین‌های لیگ و لژیونرهای را برای اردوی تیم ملی دعوت کردیم و پس از اتمام تست‌ها تمرینات را طبق نتایج شروع می‌کنیم. با فدراسیون صحبت‌ کردیم که هر چهار، پنج هفته بتوانیم مسابقاتی را برای تیم ملی داشته باشیم که رقابت با تیم‌های خارجی نیز برای اردوها مد نظر است و این که چه تورنمنت‌هایی انتخاب شود، به شرایط فدراسیون بستگی دارد.
وی ادامه داد: بهترین‌های دنیا هم برای نتیجه گرفتن نیاز به مسابقات دارند و اگر فقط بخواهیم به تمرین بپردازیم، آورده‌ای برای ما نخواهد داشت. تست‌های ما برای این است که ببینیم ضعف‌های ورزشکاران کجاست. هفته‌ای ۹ تا ۱۰ جلسه تمرین خواهیم داشت تا تیم با شرایط خوب و آمادگی کامل راهی مسابقات آسیایی شود.
سرمربی تیم ملی واترپلو ایران در مورد جوانگرایی و انتخاب اعضای این تیم عنوان کرد: قبل از این هم ما تیم جوانی داشتیم و نتایج خوبی در استفاده از جوانان گرفتیم. مسابقاتی که در آن جایگاه نایب قهرمانی را کسب کردیم، کشور ژاپن حضور نداشت و از این پس برای حفظ جایگاه‌مان در آسیا و رقابت‌های جهانی کار سختی خواهیم داشت. البته ما از هیچ کشوری نمی‌ترسیم و مقابل همه رقبا، بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت.