شهاب زاهدی خرید خوبی برای پرسپولیس محسوب می‌شود

سهراب انتظاری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس :

سهراب انتظاری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره پیوستن شهاب زاهدی به پرسپولیس گفت: این بازیکن چند سال پیش هم در پرسپولیس حضور داشت و باشگاه می‌توانست بهترین استفاده را از او ببرد. زاهدی چند سال در اروپا بازی کرد و تجربه بین‌المللی به دست آورد و قطعاً او خرید خوبی برای پرسپولیس محسوب می‌شود.

سهراب انتظاری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس  درباره پیوستن شهاب زاهدی به پرسپولیس گفت: این بازیکن چند سال پیش هم در پرسپولیس حضور داشت و باشگاه می‌توانست بهترین استفاده را از او ببرد. زاهدی چند سال در اروپا بازی کرد و تجربه بین‌المللی به دست آورد و قطعاً او خرید خوبی برای پرسپولیس محسوب می‌شود.
وی افزود: من معتقدم پرسپولیس در همه پست‌ها نیاز به جذب بازیکن و تقویت دارد، چون امسال جدا از لیگ برتر و جام حذفی باید در آسیا هم برای قهرمانی بجنگد. پرسپولیس برای موفقیت در لیگ قهرمانان نیاز به بازیکنان بین‌المللی دارد که تجربه خوبی داشته باشند.
وی با یادآوری اینکه فوتبال ایران با مشکلات مختلفی روبه‌روست، تصریح کرد: تیم ملی و تیم‌های باشگاهی ما چند دهه است که در آسیا قهرمانی نمی‌آورند و این بی‌دلیل نیست. وقتی یک تیم می‌خواهد به قهرمانی برسد باید هزینه کند، ساختار مناسب داشته باشد و برنامه‌ای مفصل و حرفه‌ای برای آینده طراحی کند، ولی متاسفانه تیم‌های باشگاهی و همچنین ملی ما فاکتورهای قهرمانی در آسیا را ندارند.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم‌های عربی و همچنین شرق آسیا تمامی این فاکتورها را برای موفقیت دارند، ولی شما می‌بینید که استقلال و پرسپولیس به‌عنوان دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار همیشه با چالش‌های مالی، امکانات و مسائل مختلف دیگر روبه‌رو هستند.