تقابل مربیان همیشه رقیب و شاگردان‌شان

هفته بیست و دوم لیگ بسکتبال؛

دیدارهای هفته بیست و دوم و پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال در حالی امروز دوشنبه برگزار می شود که دو تیم شهرداری گرگان و طبیعت مهمترین دیدار این هفته را برگزار خواهند کرد.

تقابل مربیان همیشه رقیب و شاگردان‌شان

دیدارهای هفته بیست و دوم و پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال در حالی امروز دوشنبه برگزار می شود که دو تیم شهرداری گرگان و طبیعت مهمترین دیدار این هفته را برگزار خواهند کرد.
به گزارش مهر، مسابقات باشگاهی بسکتبال امروز دوشنبه با برگزاری  ۶ دیدار به پایان مرحله مقدماتی می رسد.در این هفته از رقابت ها مهترین و حساس ترین دیدار در گرگان برگزار می شود؛ جایی که مهران شاهین طبع سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال برای نخستین بار نماینده آن را قهرمان لیگ برتر کرد و حالا در بازگشت به این رقابت‏ها باید با شاگردان جدیدش رو در روی همین تیم قرار بگیرد که مصطفی هاشمی را در راس خود دارد.
شهرداری گرگان در حالی میزبانی این دیدار است که با ۴۰ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی است و هیچ نتیجه ای در دیدار امروز نمی تواند این جایگاه را از این تیم بگیرد.با این حال آنها با در اختیار داشتن ملی پوشانی مانند ارسلان کاظمی، نوید رضایی فر، سینا واحدی، سالار منجی و ... مصمم به تکرار پیروزی دور رفت و کسب امتیاز کامل هستند به خصوص که شیرینی این امتیاز به واسطه رویارویی با شاگردان مربیِ رقیب بیشتر هم خواهد بود.
شاهین طبع در حالی باید شاگردانش رو مهیای رویارویی با تیم سابق خود کند که چند هفته بیشتر از بازگتش به ایران و حضور در لیگ برتر نمی گذرد. او بر خلاف گرگانی ها ستاره و ملی پوشی در ترکیب بازیکنانش ندارد اما امیدوار است در شهری که زمانی در آن جام قهرمانی را برای شهرداری کسب کرد، بتواند به نتیجه ایده آلی برسد.
تنها وجه مشترک دو تیم شهرداری گرگان و طبیعت شاید حضور «چری» و «وینسن» در ترکیب این دو تیم باشد. بازیکنان خارجی که جزو بهترین گلزنان لیگ تا این هفته از مسابقات بوده اند و تقابل آنها در گرگان می تواند دیدنی باشد.
در هر صورت اینکه بیشتر از رویارویی بازیکنان و نتیجه دیدار شهرداری گرگان و طبیعت، این تقابل مربیان همیشه رقیب است که این بازی را حساس کرده است.
*برنامه دیدارهای هفته بیست و دوم و پایانی مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال به این شرح است:
* ذوب آهن اصفهان - لیموندیس شیراز
* نفت آبادان - رعد پدافند هوایی
* شهرداری گرگان - طبیعت
* مهرام - مس رفسنجان
* مس کرمان - آورتا ساری
* کاله مازندران - فولاد هرمزگان .