۳+۱ پرسپولیسی عامل موفقیت تیم اوسمار

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار های نیم فصل دوم خود توانسته عملکرد خیلی خوب از لحاظ فنی و کسب نتیجه داشته باشد.

۳+۱ پرسپولیسی عامل موفقیت تیم اوسمار

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار های نیم فصل دوم خود توانسته عملکرد خیلی خوب از لحاظ فنی و کسب نتیجه داشته باشد.
به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر و با هدایت «اوسمار ویه را» توانسته عملکرد قابل قبول در کنار بازی درخشانی از خود نشان دهد و مورد تمجید هواداران و کارشناسان قرار گیرد.
پرسپولیس نسبت به نیم فصل اول با طراوت تر بازی می‌کند و در هر دیدار از لحاظ امید به گل و مالکیت توپ نسبت به حریف خود عملکرد بهتری داشته است. در کسب نتایج خوب پرسپولیس در دیدارهای اخیر، ۴ بازیکن نقش پررنگی را داشته‌اند.
عیسی آل کثیر و «اوستون ارونوف» دو خرید جدید سرخ‌ها در کنار مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر ۴ بازیکنی هستند که بیش از سایر هم تیمی‌های خود توانسته‌اند در کسب پیروزی‌های پرسپولیس نقش آفرینی کنند.
آل کثیر و ترابی به ترتیب در دیدارهای نفت و گاز گچساران در جام حذفی و تراکتور و فولاد خوزستان در لیگ برتر برای پرسپولیس گلزنی کرده‌اند. «اوستون ارونوف» و دانیال اسماعیلی فر هم در دو دیدار اخیر پرسپولیس در مقابل نفت و گاز و فولاد خوش درخشیدند و وینگر ازبکستانی توانست در هر دو دیدار برای تیم خود گلزنی کند. همچنین دانیال اسماعیلی فر در نیم فصل دوم عملکرد بهتری را نسبت به نیم فصل اول از خود نشان داده و علاوه بر گلزنی برای پرسپولیس در جام حذفی توانسته ۴ پاس گل هم برای هم تیمی‌های خود در این فصل از مسابقات لیگ برتر فراهم کند و در دیدار شب گذشته برابر فولاد هم طبق اعلام سایت‌های آماری پس از مهدی ترابی، دومین بازیکن برتر پرسپولیس بود.
آل کثیر و ارونوف در نیم فصل دوم به پرسپولیس اضافه شده‌اند اما ترابی و اسماعیلی فر از ابتدای فصل در پرسپولیس حضور داشتند با این تفاوت که ترابی تحت هدایت یحیی گل محمدی بیشتر در سمت چپ به کار گرفته می‌شد اما با اضافه شدن ارونوف، این بازی به عنوان وینگر چپ برای پرسپولیس بازی می‌کند و با نیمکت نشینی سعید صادقی، زوج اسماعیلی فر و ترابی را در سمت راست برای پرسپولیس شاهد هستیم که توانسته‌اند بسیار با هم هماهنگ باشند.
پرسپولیس باید روز چهارشنبه  ۲۳ اسفند و در دربی ۱۰۳ به مصاف رقیب دیرینه خود استقلال تهران برود و با توجه به شرایط جدول این بازی برای هر دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. مطمئناً «اوسمار ویه را» روی این ۴ بازیکن حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد و باید دید سرخ‌ها می‌توانند فاتح دربی شوند یا خیر.