سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت:۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران بیمه نیستند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت:۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران بیمه نیستند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت:۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران بیمه نیستند که به صورت جدی برای بیمه تامین اجتماعی این رانندگان پیگیر هستیم و امیدواریم از ظرفیت‌های دولت بهره ببریم تا این مهم محقق شود.
شادی مالکی افزود: سال گذشته ۲۲ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و حتی در سازمان تمام رانندگان بالای ۷۰ سال را بیمه تکمیلی کردیم.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره گلایه برخی شهروندان از افزایش بیش از ۴۵ درصدی نرخ کرایه در برخی خطوط تاکسیرانی گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران این اجازه داده شده است که به صورت میانگین تا ۴۵ درصد نرخ کرایه در سال جدید افزایش یابد.
شادی مالکی با عنوان اینکه در برخی از خطوط به دلیل متناسب سازی نرخ کرایه و ماندگاری راننده کرایه‌ها بیشتر از ۴۵ درصدافزایش یافت، گفت:از ۶ خط تاکسی که در قالب ۵۹ پایانه تاکسی فعالیت می‌کنند، فقط در کمتر از ۵ درصد، نرخ کرایه از ۴۵ درصد بیشتر بوده و حتی در بسیاری از خطوط کمتر از ۴۵ درصد رشد نرخ کرایه را داشتیم.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از طراحی سامانه جامع برخط در این سازمان خبر داد و گفت:رانندگان تاکسی می‌توانند زیرنظر این سامانه خدمات ارائه کنند و نظارت هوشمندی نیز برآن‌ها می‌شود که به زودی این مهم درشهر محقق می‌شود.