مادورو:جنگ برای آمریکا یک تجارت بزرگ است

نووستی :رئیس‌جمهور ونزوئلا تصمیم کنگره آمریکا برای کمک نظامی به اوکراین، اسرائیل و تایوان را غیر‌اخلاقی توصیف کرد.به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، « نیکولاس مادورو » ، رئیس ‌جمهوری ونزوئلا تاکید کرد که تصمیم کنگره آمریکا برای کمک نظامی به اوکراین، اسرائیل و تایوان غیر اخلاقی است.

مادورو:جنگ برای آمریکا یک تجارت بزرگ است

نووستی :رئیس‌جمهور ونزوئلا تصمیم کنگره آمریکا برای کمک نظامی به اوکراین، اسرائیل و تایوان را غیر‌اخلاقی توصیف کرد.به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، « نیکولاس مادورو » ، رئیس ‌جمهوری ونزوئلا تاکید کرد که تصمیم کنگره آمریکا برای کمک نظامی به اوکراین، اسرائیل و تایوان غیر اخلاقی است.مادورو گفت: «چرا ایالات متحده به عنوان یک اقدام اضطراری با تخصیص ۹۵ میلیارد دلار برای پایان دادن به مهاجرت از آمریکای لاتین و کارائیب و تضمین توسعه قوی کشورهای ما موافقت نمی‌کند؟ آن‌ها حتی یک دلار هم به توسعه اختصاص نمی‌دهند اما ۹۵ میلیارد دلار برای کمک به جنگ اختصاص می‌دهند. چرا؟ زیرا جنگ برای آن‌ها تجارت بزرگی است».وی افزود: «آمریکا ۵۰ ایالت دارد که ۲۱ ایالت آن سلاح تولید می‌کنند و این
۹۵ میلیارد نه به نفع مردم اوکراین است و نه برای پایان دادن به نسل‌کشی مردم فلسطین و نه برای توسعه مفید است. ‌آنها می‌خواهند صنعت اسلحه آمریکا را توسعه دهند، کار آنها غیراخلاقی است».