حمید درخشان کارشناس فوتبال : باید تکلیف کادر فنی تیم ملی و امید زودتر مشخص شود

حمید درخشان کارشناس فوتبال : باید تکلیف کادر فنی تیم ملی و امید زودتر مشخص شود


حمید درخشان کارشناس فوتبال در خصوص سرمربی آینده تیم ملی گفت : به طور قطع انتخاب مربیان خارجی در شرایط موجود می‌تواند با چالش‌هایی همراه باشد، چرا که با شرایط لیگ، بازیکنان و فرهنگ ایران بیگانه هستند. در هر صورت صرف نظر از اینکه سرمربی آینده تیم ملی خارجی باشد یا داخلی، باید تکلیف کادر فنی تیم ملی مشخص شود، چرا که با گذشت زمان این انتخاب سخت خواهد شد.
وی همچنین درباره بلاتکلیفی کادر فنی تیم امید خاطر گفت : مشخص شدن انتخاب کادر فنی تیم امید در شرایط موجود بسیار حساس‌ و باید در اولویت قرار بگیرد چرا که در سال‌های اخیر تجربه بدی در انتخاب کادر فنی این تیم داشته‌ایم. ضمن اینکه وقتی کادرفنی تیم امید را انتخاب کردیم باید به آنها زمان بدهیم. انتخاب سرمربی برای زمان کوتاه فایده‌ای ندارد. اگر به کشورهای همسایه خود نیم نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که آنها برای موفقیت و حضور در المپیک برنامه‌ریزی بلندمدتی دارند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر اسامی زیادی مطرح می‌شود و باید دید فدراسیون در نهایت با چه گزینه‌هایی برای تیم ملی و تیم امید به جمع‌بندی نهایی خواهد رسید. مهم این است که چه فردی با چه رزومه‌ای معرفی شود تا بتواند برای تیم ملی تاثیر زیادی داشته باشد.