توسعه روابط با کشورهای عضو اوراسیا  از برنامه‌های مهم منطقه آزاد چابهار
عضو موظف هیات مدیره منطقه آزاد چابهار بیان کرد؛

توسعه روابط با کشورهای عضو اوراسیا از برنامه‌های مهم منطقه آزاد چابهار

عضو موظف هیات مدیره منطقه آزاد چابهار گفت:توسعه روابط با کشورهای عضو اوراسیا و کشورهای همسایه از برنامه‌های مهم در این منطقه آزاد محسوب می‌شود که با جدیت در حال پیگیری است.

استانها

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از آغاز مزایده سراسری ۲۷۷ این سازمان خبر داد و گفت:در این مزایده ۱۴۷ دسته کالایی به ارزش پایه بیش ۱۴ هزار میلیارد ریال عرضه شده است.به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی در ادامه مزایده های این سازمان در سال ۱۴۰۲ از آغاز مزایده سراسری ۲۷۷ به عنوان سی و هفتمین مزایده سال جاری سازمان خبر داد.

مدیرکل شیلات استان لرستان:

مدیرکل شیلات لرستان گفت: به دنبال ایجاد بازارچه آبزیان هستیم و به زودی این بازارچه تعیین تکلیف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ضمن اشاره به کمبود بارش‌ها در استان، گفت: خانه‌تکانی از جمله سنت‌های ما ایرانیان است اما دغدغه امروز مسئله آب و مدیریت مصرف آن است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه؛ جلسه بررسی پروژه های محرومیت زدایی با حضور دکتر امینی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور، معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی و مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب استان ها به صورت ویدئو کنفراس برگزار شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز:

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آماده‌سازی و بهسازی کامل نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی پارکها در آستانه سال نو خبر داد.

علیرضا رحیمی از نوسازی و بازسازی ۷۵ ایستگاه اتوبوس تا پایان سال در سطح شهر کرج خبر داد.

طی ۱۱ ماهه سال‌جاری؛

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت:طی ۱۱ ماهه سال‌جاری ۱۷ هزار عدد علائم جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب شده است.

پلیس راه البرز گفت: به علت بارش برف سنگین و یخ زدگی سطح زمین در محدوده ولی آباد استان مازندران تردد وسایل نقلیه از این مسیر به سمت کرج ممنوع است.

مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی:

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی گفت:حدود ۵۰ میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده‌های نفتی از ابتدای امسال تاکنون از خطوط لوله و مخابرات منطقه مرکزی منتقل شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از پایان طرح آبرسانی به ۱۰۰ روستای تنب سیک بندرلنگه خبر داد و گفت:بهره‌مندی از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی آرزوی دیرینه مردم این روستا بود که این مهم در دولت مردمی محقق شد.