حال عمومی بیماران مبتلا به ویروس کرونا مناسب نیست

مدیر بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان :

حال عمومی بیماران مبتلا به ویروس کرونا مناسب نیست

کوتی گفت:حال بیماران مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در جنوب غرب خوزستان نسبتاً از شرایط قبلی بدتر شده است و اوضاع مناسبی ندارند.
ولید کوتی مدیر بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:درچند روز اخیر آمار مراجعه سرپایی بیماران به مراکز درمانی به خصوص بیمارستان طالقانی آبادان افزایش چشمگیری پیدا کرده است.
او ادامه داد:افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا ناشی ازنادیده گرفته شدن موارد بهداشتی توسط مردم است.
کوتی افزود:تقریبا  ۱۰ الی ۱۵درصد افراد به علت ترددهای مکرر در سطح شهر،گرفتار ویروس کرونا می‏شوند و خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلا به دلتا کرونا درسطح شهرستان آبادان گزارش نشده است اما مردم باید هوشیار باشند .
مدیر بیمارستان طالقانی آبادان  تصریح کرد:باتوجه به اینکه در حال حاضر اکثر تخت های بیمارستان پر هستند ، ازمردم تقاضا داریم برای اینکه وارد وضعیت قرمز نشویم و جلوی موج جدید کرونا گرفته شود حتما به دستورالعمل های بهداشتی و اعلام وضعیت هشدار دانشگاه علوم پزشکی  آبادان توجه کافی داشته باشند.
او با اشاره به اینکه حال عمومی بیماران بستری در بیمارستان طالقانی آبادان مناسب نیست ،بیان کرد:افراد با علائمی نظیر سرماخوردگی ،اسهال
و استفراغ مراجعه می‏کنند و باتوجه به دارو و ملزومات پزشکی موجود در استان خوزستان،خدمت‏رسانی به این افراد متوقف نشده است اما به دلیل شرایط و شدت انتقال ویروس کرونا بیماران وضع مناسبی
ندارند.