مسایل فنی با آژانس بررسی شد؛حافظه دوربین ها پاک نمی شود

مهندس اسلامی پس از نشست با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی:

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه مدیرکل آژانس در آینده به تهران مجدد خواهد آمد، افزود: توافق کردیم کارت‌های حافظه دوربین‌های آژانس تعویض شود که این اقدام در چارچوب پادمان است.

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه مدیرکل آژانس در آینده به تهران مجدد خواهد آمد، افزود: توافق کردیم کارت‌های حافظه دوربین‌های آژانس تعویض شود که این اقدام در چارچوب پادمان  است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهندس اسلامی بعد از نشست با آقای رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در جمع خبرنگاران، افزود: همه اقدامات در جهت اعتماد سازی است و آژانس هم در جهت وظایف قانونی خود نقش موثری را ایفا کند.
رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: همچنین توافق کردیم برای تعویض کارت های حافظه دوربین های نظارتی فنی به ایران بیایند و اقدامات لازم که برای دوربین ها به لحاظ فنی انجام شود را انجام دهند .
 آقای اسلامی تصریح کرد: کارت حافظه طبق روالی که در ایران هست و در آنجا نگهداری می شود همین جا پلمب می کنند و کارت های جدید را نصب می کند.
وی تاکید کرد: در نشست با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی، صرفا مسائل فنی بررسی شد و‌مسائل سیاسی جایگاهی نداشت.
رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه امروز مذاکرات خوب و سازنده‌ای انجام شد، گفت: روح‌حاکم بر مذاکرات ایجاد فرصت برای توسعه تعاملات و همکاری‌ها بود، مسائل میان دو طرف فنی است و مسائل سیاسی جایگاهی ندارد.