نباید ازبکستان را دست کم بگیریم

سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال:

نباید ازبکستان را دست کم بگیریم

نباید ازبکستان را دست کم بگیریم

سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد تیم ازبکستان که حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال است، گفت: این تیم بسیار خوب و سخت‌کوش است. در جام جهانی بهترین تیم‌ها حضور دارند و نباید تیمی دست کم گرفته شود. این تیمی که در ازبکستان با آن بازی کردیم با تیمی که در تایلند با آن روبرو شدیم زمین تا آسمان با هم تفاوت دارند. اصلا نباید اشتباه کنیم و این تیم را ضعیف بدانیم.
وی افزود: ازبکستان بعد از تورنمنت تایلند با اسپانیا بازی کرد و در این سه سال ۱۸ بازی با بهترین تیم‌های دنیا داشته و به نظر من آن‌ها شرایط بسیار خوبی دارند. متاسفانه برخی به دنبال این هستند که ازبکستان را تیمی ضعیف نشان دهند. تمام تمرکز ما در حال حاضر روی این دیدار است و مطمئن هستیم که آن‌ها دست و پا بسته نیستند. البته ما با ازبکستان زیاد بازی کردیم و شناخت بیشتری از این تیم نسبت به دیگر حریفان داریم.
سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد تیم قزاقستان نیز اظهار داشت: این تیم شعبه ۲ برزیل است و تیم بسیار قدرتمند در جام جهانی نشان داده است.
ناظم‌الشریعه در خصوص شخصیت بازیکنان تیم ملی فوتسال در این مسابقات گفت: بازیکنان ما ثابت کردند که در این سال‌ها با غیرت و شرافت خود بازی می‌کنند. من ۷ سال با این بچه‌ها کار کردم و می‌دانم که بزرگترین انگیزه و تلاش آن‌ها برای تیم ملی و مردم است.
وی در پایان بیان کرد: امیدوارم که با حمایت از تیم ملی بتوانیم رو به جلو برویم چرا که اگر می‌خواهیم تیم بهتری داشته باشیم، باید حمایت بیشتری از تیم ملی داشته باشیم و بار اضافه روی دوش تیم نگذاریم.