اگر پرسپولیس پیشنهاد بدهد ، می پذیرم

شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال و مهاجم فعلی الغرافه قطر:

اگر پرسپولیس پیشنهاد بدهد ، می پذیرم


شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال و مهاجم فعلی الغرافه قطر در رابطه با اینکه چرا از استقلال جدا شد ، گفت: داستان جدایی من از استقلال طولانی است. زمانی که به ایران آمدم قراردادم به مدت دو فصل بود و تا پایان قراردادم ماندم. در پایان هم پس از اتمام قرارداد مجبور بودم که بروم، برای همین استقلال را ترک کردم.
وی ادامه داد:البته به خاطر هواداران اگر پیشنهاد جدیدی بود می‌پذیرفتم چون آنها فوق العاده بودند و تا آخر مرا حمایت کردند.
وی درباره کار با مربیان استقلال در طی 2 فصل حضورش گفت : استراماچونی باعث شد به ایران بیایم و درست است مربی‌ام است اما او مثل پدرم است. برای اینکه بتوانیم مربیان را قضاوت کنیم باید به نتایج نگاه کرد. امروز من بازیکن هستم و برای همه مربیان احترام قائلم چون برای خود استقلال و هواداران این تیم نیز احترام قائلم.فرهاد مجیدی مربی خوبی است و برایم مثل یک برادر بزرگ است. حتی محمود فکری هم به همین صورت و با اینکه در ابتدا به مشکل خوردیم اما وقتی همدیگر را شناختیم متوجه شدم قلب مهربانی دارد.
دیاباته درباره بازگشت به ایران گفت: کسی نمی‌تواند سرنوشت خود را ببیند اما اگر پیشنهاد از باشگاهی بیاید که رفتار خوبی داشته باشد چرا که نه؟ وقتی پیشنهاد باشد چرا به آن فکر نکنم؟ اگر حتی پرسپولیس پیشنهاد بدهد نمی‌توانم نه بگویم چون بازیکن فوتبالم و هوادار نیستم. هر جایی که توپ و زمین فوتبال باشد من می‌توانم بازی کنم.