سلام باز هم سازمان لیگ ، باز هم پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس به سان سال های گذشته تنها نماینده فوتبال کشورمان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا است.

 




تیم فوتبال پرسپولیس به سان سال های گذشته تنها نماینده فوتبال کشورمان در مرحله نیمه نهایی لیگ  قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا است.
این تیم در حالی خودرا برای بازی مقابل الهلال آماده می سازد که به دلیل تعطیلی فوتبال کشورمان از قرار گرفتن در کوران وجریان مسابقه به دور است.
چندی پیش  و در گرماگرم نقل وانتقالات فوتبال ناگهان فدراسیون فوتبال بیانیه ای صادر کرد که به دلایل گوناگون پرسپولیس واستقلال و چند تیم دیگر از خرید بازیکن ومربی خارجی محروم هستند. در گذر زمان ابلاغیه فدراسیون برای برخی از تیم ها رنگ عوض کرد و با دریافت چراغ سبز موفق به خریدهای خارجی شدند، اما پرسپولیس در همان چارچوب بیانیه اول گرفتار باقی ماند.
اکنون بحث برگزاری سوپر جام مطرح است. معمولا سوپر جام قبل از شروع لیگ انجام می شود، در غیر اینصورت دیگر نامش سوپر جام نیست. پرسپولیس به جهت آنکه قبل از دیدار با الهلال در جریان یک بازی رسمی قرار بگیرد از انجام  بازی سوپر جام استقبال و آمادگی خودرا اعلام کرد، اما در این میان سازمان لیگ بار دیدار سوپرجام را لغو و به تاریخ نامعلومی انتقال داد. آنها در این لحظه نقش دلسوز به پرسپولیس را به خود گرفتند واعلام شد، شاید برگزاری این بازی با مصدومیت های شدید برای پرسپولیس همراه شود.
بار دیگر مقابل پرسپولیس سنگ اندازی شد. پرسپولیس حاضر و راضی به انجام دیدار سوپر جام قبل از سفر به عربستان است، اما سازمان لیگ می گوید شاید این بازی به دلیل ایجاد مصدومیت به زیان پرسپولیس تمام شود.
سوال این است، درصورت پیدایش بازیکن مصدوم در دیدار سوپر جام وهزاران نکته دیگر که به زیان پرسپولیس تمام شود، چه کسی پاسخگوی ناکامی تیم پرسپولیس خواهد بود. باشگاهی که سرپرست دارد، سرمربی دارد، مدیر تیم دارد، چرا باید دیگران نقش دلسوز را ایفا کند. اصولا این نوع دلسوزی چه تعریفی می تواند به دنبال داشته باشد؟ قطعا بدون تعریف نیست و نخواهد بود. اگر دلسوزی وجود داشت همان تبصره ای که دیگران برای خرید بازیکن یا مربی خارجی سود بردند، در مقابل پرسپولیس قرار
 می گرفت تا بحث توجه ودلسوزی و بیطرفی آشکار شود.