۱۱ مهر ، پرواز ملی پوشان به امارات

لژیونرها ۱۲ مهر در دبی؛

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران با وجود عدم برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و ادامه بازی‌های باشگاهی در کشورهای اروپایی، تصمیم گرفته است اردوی کوتاه مدتی را برای بازی با امارات ترتیب دهد.

۱۱ مهر ، پرواز ملی پوشان به امارات

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران با وجود عدم برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و ادامه بازی‌های باشگاهی در کشورهای اروپایی، تصمیم گرفته است اردوی کوتاه مدتی را برای بازی با امارات ترتیب دهد.
طبق برنامه کادر فنی تیم ملی ایران ،  بازیکنان داخلی دهم مهرماه خود را معرفی می‌کنند تا پس از پشت سر گذاشتن تست کرونا، برای سفر به کشور امارات آماده شوند. ملی‌پوشان یازدهم مهر ماه با پرواز اختصاصی راهی دبی امارات می‌شوند تا تمرینات خود را در آنجا آغاز کنند.
بازیکنان لژیونر نیز ظهر دوازدهم مهرماه به اردوی تیم ملی ایران ملحق خواهند شد تا در تمرینات این تیم برای دیدار با امارات شرکت کنند.
اردوی کوتاه مدت ملی‌پوشان پس از بازی با امارات ادامه پیدا می‌کند تا خود را برای دیدار با کره جنوبی در بیستم مهر ماه در ورزشگاه آزادی تهران آماده
کنند.
گفتنی است، تیم ملی در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ، دو دیدار حساس در مقابل تیم‌های امارات و کره‌جنوبی را پیش رو دارد. ملی پوشان کشورمان روز پانزدهم مهر مهمان اماراتی ها هستند و روز بیستم مهر در تهران از کره‌ جنوبی پذیرایی می‌کنند .
شایان ذکر است که ، تعدادی از بازیکنان لژیونر به علت حضور در لیگ‌های اروپایی، فقط دو یا نهایتا سه روز قبل از بازی به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند که به علت بعد مسافت و تغییرات زمانی، یک روزی را به علت ریکاوری از دست می‌دهند و تمرین چندانی را زیر نظر اسکوچیچ برگزار نمی‌کنند.
طبق برنامه‌ریزی‌های فدراسیون فوتبال، با توجه به برگزاری بازی با امارات درروز پانزدهم مهر و حضور برخی از ملی‌پوشان تا یازدهم همین ماه در جریان مسابقات باشگاهی، تیم ملی زودتر راهی دوبی امارات خواهد شد تا ملی‌پوشان از دوازدهم مهر خود را به کادرفنی معرفی کنند.
حضور زودهنگام در امارات و خودداری لژیونرها از سفر به ایران، باعث سهولت کار آن‌ها هم می‌شود چرا که اکثر کشورها پرواز مستقیم به ایران ندارند ولی بازیکنان می‌توانند به راحتی و با یک مسیر پروای خود را به امارات برسانند که متحمل خستگی و صرف زمان کمتری شوند.
در نتیجه اغلب لژیونرها فقط روزهای سیزدهم و چهاردهم مهر را برای برگزاری تمرین در کنار سایر لژیونرها خواهند داشت تا آماده دیدار و نبرد حساس با امارات شوند. با این حال تیم ملی اردوی کوتاهی را در تهران و با حضور بازیکنان لیگ برتری خواهد داشت و چند روزی را بدون حضور لژیونرها به تمرین می پردازد.
شاگردان دراگان اسکوچیچ برای دیدار با عراق در قطر هم به علت ضرورت آشنایی با شرایط آب و هوایی این کشور، چهار روز زودتر راهی دوحه شده بودند و برای این دیدار، تیم ملی از یازدهم وارد دوبی امارات می شود.