زوج سازی های گل محمدی قبل از بازی با الهلال

تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی با استقلال تاجیکستان در جهت آماده سازی تیمی فقط یک بازی برابر گل گهر سیرجان انجام داد، اما گل محمدی بعد ازپیروزی بر استقلال تاجیکستان و صعود به مرحله بعدی تصمیم گرفت تا روز دیدار با الهلال بازیهای تدارکاتی بیشتری را برگزار نماید تا در این بازیها نفرات جدید تیمش را بیشتر محک زده و به زوج سازی بپردازد.

 



تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی با استقلال تاجیکستان در جهت آماده سازی تیمی فقط یک بازی برابر گل گهر سیرجان انجام داد، اما گل محمدی بعد ازپیروزی بر استقلال تاجیکستان و صعود به مرحله بعدی تصمیم گرفت تا روز دیدار با الهلال بازیهای تدارکاتی بیشتری را برگزار نماید تا در این بازیها نفرات جدید تیمش را بیشتر محک زده و به  زوج سازی بپردازد.
برهمین اساس تیم پرسپولیس در اولین بازی تدارکاتی خود به مصلف تیم پیکان رفت که در این بازی به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافت .
در این بازی تیم پرسپولیس با ترکیبی وارد زمین شد که در آن سیدجلال حسینی و علیرضا ابراهیمی به عنوان مدافع میانی حضور داشتند. این چینش در حالی از سوی گل محمدی انتخاب شد که پرسپولیسی ها  در بازی مقابل استقلال تاجیکستان فرشاد فرجی را در کنار سیدجلال داشتند.
 حالا در اولین بازی تدارکاتی پرسپولیس پس از دیدار مقابل استقلال تاجیکستان، گل محمدی از زوجی جدید در خط دفاعی تیمش بهره برده و ابراهیمی را جایگزین فرجی کرده است. خرید جدید قرمزها که از گل گهر به پرسپولیس آمده در این بازی تحت فشار مهاجمان پیکان قرار گرفت و به عبارتی بار خط دفاع روی دوش او بود.
ابراهیمی که در بازی با استقلال تاجیکستان نیمکت نشین بود، حالا امیدوار است با جلب توجه کادرفنی قرمزها اولین بازی اش را در مقابل حریف عربستانی انجام دهد.شایان ذکر است که پرسپولیس در ادامه 2 بازی تدرکاتی مقابل شهرداری آستارا و سپاهان برگزار خواهد کرد.