دیدار رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی با رئیس تربیت بدنی وآمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای

دیدار رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی با رئیس تربیت بدنی وآمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای

 



به گزارش روابط عمومی واطلاع رساني فدراسيون ورزش دانش آموزی کشور  به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس دکتر حسین بابوئی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور  با امیر سرتیپ دوم ستاد
جمشید فولادی رئیس تربیت بدنی وآمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح  ایران دیدار کرد.
وی در این دیدار ضمن تبریک این ایام از خانواده بزرگ نیروهای مسلح  به خاطر تلاش در جهت کمک به توسعه و  پیشرفت ورزش کشور در سطوح مختلف تقدیر و تشکر و آمادگی خود را برای هم افزایی هرچه بیشتر اعلام کردند.
فولادی در این دیدار با تاکید بر گسترش ورزش در بدنه نیروهای مسلح و با بیان اینکه عرصه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در نیروهای مسلح از تدابیر و تأکیدات فرماندهی معظم کل قواست، گفت: ایشان می‌خواهند تا تربیت بدنی و ورزش در نیروهای مسلح در اولویت فرماندهان قرار داشته باشد و آمادگی خود را برای تعامل با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی بویژه فدراسیون مهم و بنیادی ورزش دانش آموزی کشور  در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری اعلام می‌دارد.
رئیس تربیت بدنی  وآمادگی جسمانی نیروهای مسلح  عنوان کرد: اهتمام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  به ورزش یک امر سازمان یافته تا پایین ترین سطوح بوده و ورزش یکی از مهمترین ابزارهای ایجاد شور و نشاط و ارتقای سطح مهارتی در میان همکاران نظامی  می باشد.
بابوئی در این دیدارضمن تبریک ایام هفته مقدس و تقارن آن با بهار تعلیم وتربیت  به خانواده بزرگ و مقتدر نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی ایران که شجاعانه و خالصانه در دفاع ازحریم کشور جانفشانی می‌کنند از تلاش و برنامه ریزی های ستادکل در توسعه ورزش همگانی وحتی تقویت ورزش قهرمانی صمیمانه تشکر کرد. شایان ذکر است در این دیدار  لوح یادبود فدراسیون  تقدیم رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح شد .