۲۷۰۰ ميليارد تومان اعتبارات به مازندران ابلاغ شده است

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران:

۲۷۰۰ ميليارد تومان اعتبارات به مازندران ابلاغ شده است


ساری-امیر حسین طاهریان
دكتر غلامي راد در هشتمين نشست شوراي برنامه ريزي استان مازندران با اشاره به اينكه تاكنون دو هزار و ۷۸۷ ميليارد تومان اعتبارات به استان ابلاغ شده است، افزود:تاكنون ۲۵۳ ميليارد تومان اعتبارات نقدي تخصيص داده شده است.
وي افزود:در حوزه اعتبارات استاني ۶۷ درصد ۹۵۰ ميليارد تومان تخصيص داده شده است و اعتبارات طرح‌هاي استاني ويژه ۱۴۸ ميليارد تومان اعتبار ابلاغ شد و ۷۱ درصد آن تخصيص يافته است.
وي ادامه داد: در بخش رديف‌ها نيز شامل طرح‌هاي اشتغال زا، صندوق توسعه ملي و غيره ۳۲۷ ميليارد تومان و ۲۰۰ ميليارد تومان در قالب
سفر دوم رئيس سابق سازمان برنامه و وبودجه تخصيص يافته است.
دبير شوراي برنامه ريزي و توسعه استان  سرجمع اعتبارات را به استان هزار و ۳۷۰ ميليارد تومان بيان كرد و گفت: ۲۸ درصد اعتبارات تخصيص يافته است.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران با بيان اينكه هنوز دستگاه‌هاي اجرايي اطلاعات كامل طرح‌ها را در سامانه نظارت وارد نكردند، گفت: تاكنون ۴۳ درصد پروژه‌ها در سامانه نظارت وارد شده است.
وي ادامه داد: نظام تخصيص بودجه در حال حاضر بيشتر اسنادي است از اين رو لزوم ثبت اطلاعات پروژه ها در سامانه نظارت الزامي است.
وي به پروژه آبرساني دراسله اشاره و اضافه كرد: اين طرح به شهرستان‌هاي سوادكوه و سوادكوه شمالي آبرساني مي‌كند و تاكنون ساخت تصفيه خانه، مخزن و غيره صورت گرفته است و تاكنون ۷۰ درصد پيشرفت فيزيكي دارد.گفتني است در اين نشست گزارشي از سياست‏ها و ضوابط ابلاغي شوراي عالي معماري در خصوص بلند مرتبه سازي در شهرستان‏هاي استان  نيز ارائه شده است.