لزوم توجه بیشتر جهت بهبود اوضاع خودروسازی

شنیدن اینکه افراد و گروه هایی همواره در پشت برخی مسائل هستند که مانع از بهبود اوضاع می شوند نوعی نگرانی توام با نا امیدی را برای مردم به همراه خواهد داشت. اینکه در موضوعاتی همچون مسئله خودروسازان داخلی گفته می شود:«در صنعت خودروسازی کشور دست های پشت پرده ای وجود دارد که مانع ارتقاء وضعیت خودروسازی کشور می‌شود».

لزوم توجه بیشتر جهت بهبود اوضاع خودروسازی

 

شنیدن اینکه افراد و گروه هایی همواره در پشت برخی مسائل هستند که مانع از بهبود اوضاع می شوند نوعی نگرانی توام با نا امیدی را برای مردم به همراه خواهد داشت. اینکه در موضوعاتی همچون مسئله خودروسازان داخلی گفته می شود:«در صنعت خودروسازی کشور  دست های پشت پرده ای وجود دارد که مانع ارتقاء وضعیت خودروسازی کشور می‌شود».
این صحبت ها از وجود دست های پشت پرده برای جلوگیری از مطالبه ای عمومی که از قضا با جان مردم سروکار دارد بسیار نگران کننده است. به گونه ای که چنین تداعی می شود که نباید بیش از این پیگیر مطالبات از خودروسازان بود چرا که این دست های پشت پرده در برابر خواسته ای عمومی قرار می گیرند و مانع از تحول می شوند.
اگر این دست های پشت پرده از چنین قدرتی برخوردارند، قطعاً پیدا کردن آنها کار سختی نیست و به عبارتی آنچنان هم پشت پرده نیستند!. اما نباید این نکته را فراموش کرد که هر دستی در برابر دست قانون نمی تواند قدرتی داشته باشد. اگر دست قانون پشت مردم و مطالبات آنها قرا دارد نباید از دست های پشت پرده به عنوان قدرتی دست نیافتنی صحبت کرد و برای آنها اقتدار و توان ساخت!.
هر دست پشت پرده ای به پشتوانه خواست عمومی باید کوتاه شود. مدارا با چنین جریان هایی ظلمی مضاعف بر جامعه است.