ضد عفونی و گندزدایی مراکز عمومی شهر در دستور کار خدمات شهری اندیشه

شهردار اندیشه:

شهردار اندیشه از ضدعفونی روزانه مراکز عمومی سطح شهر در موج دوم کرونا خبر داد.

ضد عفونی و گندزدایی مراکز عمومی شهر در دستور کار خدمات شهری اندیشه


شهردار اندیشه از ضدعفونی روزانه مراکز عمومی سطح شهر در موج دوم کرونا خبر داد.
با توجه به آغاز موج دوم شیوع ویروس کرونا، عملیات ضدعفونی روزانه اماکن عمومی سطح شهر در اولویت شهرداری اندیشه قرار گرفت.مهندس ملکی شهردار اندیشه در این خصوص گفت: ضرورت گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی شهر بویژه مراکز پرتردد شهری در اولویت شهرداری قرار دارد و با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، تلاش نیروهای خدمات شهری شهرداری روزافزون شده و در تلاش هستیم نسبت به کاهش آسیب‌های ناشی از انتشار این ویروس از تمام امکانات استفاده نماییم.
مهندس ملکی افزود:گندزدایی و ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی و مراکز پرتردد شهر بویژه بازارهای روز شهر اندیشه بصورت جدی و مستمر توسط حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری انجام می‌شود تا خطری شهروندان را تهدید ننماید.
شهردار اندیشه در ادامه خاطرنشان کرد:در طول ماه اخیر معاونت خدمات شهری شهرداری علاوه بر انجام امور روزانه، تلاش وافری در تامین سلامت شهروندان در مقابل ویروس کرونا داشته است که جا دارد از زحمات و فعالیت نیروهای این حوزه که دوشادوش نیروهای مردمی در ضدعفونی معابر و اماکن سطح شهر تشکر نمایم.
 رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل شهرداری اندیشه
شهردار اندیشه در ادامه از رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل شهرداری اندیشه خبر داد و گفت:در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا و حفظ سلامتی شهروندان طرح فاصله گذاری اجتماعی در کلیه اتوبوس‌ها و تاکسی‌های تحت پوشش اجرا و اجباری شد و ارایه خدمات به شهروندانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند نیز ممنوع گردید.
وی افزود:از سویی دیگر بدلیل اهمیت سلامت بهره برداران زحمتکش و شهروندان تا پایان بیماری کرونا عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان
حمل و نقل عمومی به صورت مستمر و روزانه توسط سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اندیشه صورت می‌پذیرد.
شهردار اندیشه در پایان از شهروندان  فهیم شهر اندیشه درخواست نمود، برای کمک به قطع زنجیره بیماری کرونا و حفظ سلامتی خود و دیگران در هنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اندیشه از ماسک استفاده نمایند.
شهردار اندیشه در پایان مشارکت شهروندان به عنوان پل ارتباطی با شهرداری را خواستار شد و گفت:پوشیده نیست که مشارکت همیشگی شهروندان با عوامل شهرداری در عمران و آبادانی شهر بسیار موثر است و از اینرو شهروندان فهیم و همیشه در صحنه اندیشه ضرورت دارد در شناسایی و ارائه گزارش‌های شهری با سامانه 137 تماس حاصل نموده و نسبت به این مهم، شهرداری را یاری نمایند.