بر گزاری جلسه کمیته درآمدی شهرداری کوهسار

جلسه کمیته درآمدی شهرداری کوهسار با محوریت بررسی افزایش سطح درآمد و جذب بودجه حداکثری به ریاست مهندس مجید عظیمی شهردار کوهساردر سالن جلسات شهرداری برگزار گردید.



جلسه کمیته درآمدی شهرداری کوهسار با محوریت بررسی افزایش سطح درآمد و جذب بودجه حداکثری به ریاست مهندس مجید عظیمی شهردار کوهساردر سالن جلسات شهرداری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهسار، در ابتدا دبیر کمیته درآمدی مهندس اکبر جمعدار گزارشی مصوبات جلسه قبل را قرائت و خواستار توضیح  روند اجرایی پرونده‌های در دست اقدام  توسط مسئول مربوطه شدند.در ادامه مهندس مجید عظیمی برای چند مین  بار بر ضرورت تشکیل جلسات با هدف ارتقای درآمد‌زایی منطقه و پیگیری هر چه بیشتر و سریعتر  وضعیت مطالبات تاکید کرد.
شهردار کوهسار در ادامه  افزود:وصول به موقع درآمدهای پیش‌بینی شده، مدیریت منطقه را در ارائه خدمات کارآمد و مکفی و نیز تحقق اهداف، برطبق برنامه‌های تدوین شده یاری ‌می‌کند لذا بسیار ضروری به نظر می‌رسد، عوامل مؤثر در معوق شدن مطالبات شهرداری شناسایی شده و راهکارهایی جهت چگونگی وصول آن پیشنهاد و اجرا شود.
مهندس عظیمی در این جلسه بر تلاش همه جانبه بخش‌های مختلف برای وصول درآمدهای مصوب و رویکرد مشارکت محوری در موضوعات درآمدی تأکید کرد و افزود: در میان بخش‌هاى مختلف مدیریت شهرى، تامین منابع مالى و درآمدى شهردارى اهمیت ویژه اى دارد زیرا ازیک سو کسب درآمد شهردارى تاثیر عمده اى در ارائه خدمات به شهروندان دارد و از سوى دیگر فقدان درآمد کافى نه تنها سبب عدم ایجاد خدمات ضرورى در شهر می‌شود بلکه اساساً اجراى تمامى طرح‌ها و برنامه‌هاى شهرى را با مشکل مواجه خواهد نمود.
وی همچنین بررسی پرونده‌های در دست اقدام را در اولویت بندی مطالبات بر حسب زمان و تاریخ از راه‌های رسیدن سریع‌تر به مطالبات دانسته و گفت: باید در نحوه تامین منابع و رفع مشکلات شهر همگی با هم و با تبادل نظر و کمک به یکدیگر تلاش کنیم.
مهندس مجیدعظیمی  با بیان اینکه باید بستر لازم جهت اعتمادسازی مردم به مجموعه شهرداری ایجاد شود، تصریح کرد: یکی از راهکارهای افزایش درآمد، تعامل و همکاری دو سویه شهروندان با شهرداری است که نتیجه آن علاوه بر کسب درآمد بیشتر برای شهرداری وارائه خدمات شهری مناسب‌تر به همشهریان است.