جمهوری‌خواهان پیشتاز انتخابات میان‌ دوره‌ای کنگره آمریکا هستند

بر اساس جدیدترین آمارها؛

بر اساس جدیدترین آمارها؛ جمهوری‌خواهان پیشتاز انتخابات میان‌ دوره‌ای کنگره آمریکا هستند


تازه‌ ترین نتایج شمارش آرای انتخابات میان‌ دوره‌ای کنگره آمریکا نشان می‌ دهد که جمهوری‌خواهان در کسب صندلی‌های مجلس نمایندگان و سنا پیشتاز هستند.
به گزارش  مهر، شمارش آرای انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا در ایالت‌ های مختلف این کشور همچنان ادامه دارد؛ اما تازه‌ ترین نتایج نشان می‌ دهد که جمهوری‌ خواهان در کسب صندلی‌ های مجلس نمایندگان و سنا همچنان پیشتاز هستند.
وبگاه شبکه تلویزیونی سی‌ ان‌ ان لحظه به لحظه نتایج انتخابات میان‌ دوره‌ای کنگره آمریکا را منتشر می‌ کند که بر این اساس تا هم اکنون جمهوری‌ خواهان ۲۱۱ صندلی از مجلس نمایندگان و ۴۹ کرسی از سنا را کسب کرده‌ اند. در مقابل دموکرات‌ ها ۱۹۸ صندلی در مجلس نمایندگان و ۴۸ صندلی در سنا را به دست آورده اند.
از سوی دیگر، بر اساس تازه‌ ترین نتایجی که وبگاه شبکه تلویزیونی فاکس نیوز منتشر کرده، جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان و سنا پیشتاز هستند. با توجه به اینفوگرافی که وب‌ سایت این شبکه منتشر کرده، جمهوری‌خواهان ۲۱۱ صندلی مجلس نماینگان و ۴۹ کرسی سنا را کسب کرده‌ اند و دموکرات‌ ها نیز ۱۹۲ صندلی مجلس نمایندگان و ۴۸ صندلی سنا را در اختیار گرفته اند.