استقلال با این وضعیت نمی‌تواند ادامه دهد

شاهین بیانی مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال :

شاهین بیانی مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال درباره استعفای مدیران باشگاه استقلال و نارضایتی هواداران از وضعیت تیم گفت: استقلال همیشه مشکلاتی از ابتدای هر فصل داشته اما امسال سنگ تمام گذاشتند و با استعفای‌شان همه چیز را به‌هم ریختند. نه تنها بازیکنان جدید نگرفتیم بلکه نفرات سال گذشته را هم حفظ نکردیم.

شاهین بیانی مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال  درباره استعفای مدیران باشگاه استقلال و نارضایتی هواداران از وضعیت تیم گفت: استقلال همیشه مشکلاتی از ابتدای هر فصل داشته اما امسال سنگ تمام گذاشتند و با استعفای‌شان همه چیز را به‌هم ریختند. نه تنها بازیکنان جدید نگرفتیم بلکه نفرات سال گذشته را هم حفظ نکردیم. چند روز صرف مذاکره با علیرضا بیرانوند شد تا او را بگیرند و به نوعی سر و صدای هواداران معترض را بخوابانند ولی این اتفاق نیفتد.
پیشکسوت استقلال با اشاره به تنها ماندن جواد نکونام تصریح کرد: نکونام به تنهایی نمی‌تواند کاری کند. امسال سرمربی زودتر انتخاب شد ولی او باید ابزار داشته باشد تا کاری کند. تیمی که مهره‌های سال گذشته‌اش حفظ نشده و بازیکنان جدیدی به آن شکل جذب نشده‌اند، نمی‌تواند وضعیت مطلوبی داشته باشد. نکونام مربی باهوش و حرفه‌ای است و با این وضعیت نمی‌تواند ادامه دهد. باید وزیر ورزش ورود کند، در غیر این صورت آینده خوبی برای استقلال نمی‌بینم.