آریا امیری قهرمان شد

نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز جام «نوشادکاپ»؛

نفرات برتر اولین دوره مسابقات تنیس روی میز جایزه نوشاد کاپ در بابل معرفی شدند.

نفرات برتر اولین دوره مسابقات تنیس روی میز جایزه نوشاد کاپ در بابل معرفی شدند.
گفتنی است، این دوره از مسابقات به مدت ۲ روز با حضور یکصد و ۲۰ ورزشکار تنیس روی میز از سراسر کشور به همراه ۱۲ ملی پوش در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد.
این ورزشکاران که در ۲۶ گروه به صورت آزاد با هم به رقابت پرداختند ۵۲ ورزشکار به همراه ۱۲ ملی پوش به مرحله نهایی راه یافتند که در نهایت ۸ نفر برتر جایزه بزرگ نوشاد کاپ را درو کردند.
آریا امیری از کردستان، امین احمدیان از تهران و محمد جواد سهرابی از استان مرکزی به ترتیب در سکوی اول تا سوم قرار گرفتند.
همچنین متین حیدری از کردستان، آرین غفاری از البرز، مهدی معدن کن از البرز به ترتیب رتبه چهارم تا ششم را از آن خود کردند.
در این دوره از مسابقات علی اکبر شعاری از مازندران و میلاد عابدی نیان از اصفهان مشترک در سکوی هفتم ایستادند.
در مراسم اختتامیه مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی تنیس روی میز گفت: با توجه به ظرفیت های موجود امیدواریم دوره های بعد این مسابقات به صورت بین المللی برگزار شود.
علی قارداشی اظهار داشت: تنیس روی میز بابل دارای ظرفیت های بسیار ارزشمندی است که باید کشور از این ظرفیت به خوبی بهره مند شود.
در مراسم پایانی و اختتامیه این مسابقات مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون، دکتر کریمی عضو هیات رئیسه ی مجلس شورای اسلامی، عالیشان مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران، حمیدرضا صابری و ابراهیم درستی عضو هیات رئیسه ،امیر روشنی مشاور عالی فدراسیون، رضا حبیب نژاد رئیس هیات تنیس روی میز استان مازندران و جمعی از مسئولین استانی و کشوری حضور داشتند.
شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل ۱۰ ملی پوش تنیس روی میز در رده های سنی مختلف دارد.