كسب نشان تعالی كیفیت و مشتری مداری توسط نفت و گاز كارون در اجلاس سراسری تعالی كیفیت

شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در چهارمین اجلاس سراسری تعالی کیفیت ایران موفق به کسب نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری ، تقدیرنامه ۵ ستاره کیفیت و مشتری مداری، ارزش نامه تعهد به کیفیت گردید و به عنوان واحد منتخب ۵ ستاره مشتری مدار انتخاب شد.

اهواز-محمدي
شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در چهارمین اجلاس سراسری تعالی کیفیت ایران موفق به کسب  نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری ، تقدیرنامه 5 ستاره کیفیت و مشتری مداری، ارزش نامه تعهد به کیفیت گردید و به عنوان واحد منتخب 5 ستاره مشتری مدار انتخاب شد.
در چهارمین اجلاس سراسری تعالی کیفیت كه با محوریت انجمن توسعه و بهره‎وری ایران و انجمن کیفیت ایران و حمایت و همکاری معاونت آموزش و پژوهش وزارت صمت، دانشگاه صنایع و معادن، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، وهمچنین در حضور مقامات و مسئولان بلند پایه کشور در حوزه های بهره وری و کیفیت در مرکز همایش های صدا و سیمای تهران برگزار گردید، به پاس فعالیت‎های صورت گرفته در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون به منظور پیاده سازی و رعایت دقیق الزامات سیستم های مدیریت سه گانه کیفیت، زیست محیطی و ایمنی و بهداشت شغلی ، بهبود کیفیت محصولات و خدمات جایگاه استراتژیک در رونق اقتصادی، تغییر نگرش در فرآیند تولیدات با کیفیت، بررسی نرخ کیفیت با شاخص رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان کالا و خدمات تأیید به استاندارد سازی محصولات، لوح و تندیس زرین سازمان پیشرو در کیفیت و نوآوری تحت عنوان نشان " تعالی کیفیت و مشتری مداری" به مهندس حسن شهروئی مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون اهدا گردید.
در این اجلاس که شرکت‎ها و مؤسسات مطرح کشور، نمایندگان وزارت صمت، نمایندگان و بنیان‎گذاران واحدهای برتر صنعتی و اقتصادی کشور، چهره‎های تأثیرگذار در حوزه تجارت و فعالان کسب و کار حضور داشتند، شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از بین 76 دستگاه شرکت کننده جز 5 شرکت برتر معرفی گردید.
شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با تأیید انجمن و دبیرخانه این اجلاس که با هدف شناسایی و تقدیر از فعالان اقتصادی در زمینه کیفیت و توسعه و نهادینه‎سازی نظام مدیریت کیفیت مطابق ماده 20 سیاست‎های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و جهت افزایش فضای رقابتی با تأیید بر استانداردسازی محصولات، خدمات و چالش های محصولات ایرانی با حضور در بازارهای جهانی برنامه ریزی شده بود در این اجلاسیه شرکت نمود که در ارزیابی نهایی موفق به کسب نشان تعالی کیفیت و مشتری مداری ، تقدیرنامه 5 ستاره کیفیت و مشتری مداری، ارزش نامه تعهد به کیفیت گردید و به عنوان واحد منتخب 5 ستاره مشتری مدار انتخاب شد.