رعايت قانون و مقررات در سفرها؛ بهترين هديه برای تأمين امنيت خود و خانواده

سردار حسن‌پور جانشين فرمانده انتظامي گيلان در ديدار با خبرنگار آفرينش:

جانشين فرمانده انتظامي گيلان گفت همه مسافران براي امنيت خود و خانواده عزيزشان بايد قوانين راهنمايي و رانندگي را جدّي بگيرند تا استان گيلان را با خاطراتي شيرين ترك كنند.

رعايت قانون و مقررات در سفرها؛ بهترين هديه برای تأمين امنيت خود و خانواده

رشت – سيداكبر خوشحال
جانشين فرمانده انتظامي گيلان گفت همه مسافران براي امنيت خود و خانواده عزيزشان بايد قوانين راهنمايي و رانندگي را جدّي بگيرند تا استان گيلان را با خاطراتي شيرين ترك كنند.
سردارحسین حسن‌پور در ادامه افزود با توجه به حضور فعال مأموران انتظامي در محورهاي استان گيلان و با نصب بنر و انعكاس مواردي از قوانين هشداردهنده سلامت‌ساز در نشريات بايد تلاش بيشتري شود تا سفر و ترددي ايمن را براي همگان ايجاد سازيم كه البته در اين راستا مشاركت مردمي را با لحاظ قانون و اعمال قانونمداري همراه داشته باشيم.
رعايت قانون و مقررات بهترين بيمه است كه هزينه‌اي ندارد و رايگان هديه مي‌شود. پس به تأمين امنيت خود و خانواده عزيزتان در سفرها بيشتر توجه داشته باشيد و همچنان به بستن كمربند ايمني و همچنان رعايت حق تقدّم و عدم استفاده تلفن همراه به هنگام رانندگي و علاوه به بيمه رايگان عمر و مال خود به كودكان خود نيز فرهنگ زيباي رانندگي و شخصيت‌پذيري مثبت را بياموزيد.
سردار حسن‌پور همچنان افزود گيلان از نظر فرهنگ و تمدن و شاخص ملي است. جانشين فرمانده انتظامي گيلان همچنان از همكاري  همراهي رسانه‌هاي گروهي خصوصاً روزنامه آفرينش قدرداني كرد و گفت قبول دارم كه خدمات ما بي‌عيب  نقص نيست اما هميشه آمادگي داريم، انتقادات شما را بشنويم تا نواقص را به قوت تبديل كنيم.
از سردار حسن‌پور در خصوص سرقتهاي كابل برق، مخابرات و غيره سوال كردم گفت براساس مفاد و قانون هر اداره يا‌ يا نهادي متصدي و مسئول حفظ اموال و دارايي‌هاي خود است و پليس هم در تقويت اين احساس و انجام مسئولت همراهي و همكاري دارد و همچنان در تأمين امنيت و آرامش واحدهاي گشت ثابت و سيار در كليه پاركها، استراحتگاه‌ها و تفرجگاه‌ها، اماكن عمومي، تفريحي، زيارتي مستقر هستند و با نصب بنرهايي با مضمون موارد ايمني سطح هوشياري مردم را بالا مي‌بريم. و همچنان از  همه بخشداري‌ها و دهياران استان انتظار همراهي و همكاري داريم تا با ايجاد تعامل و مشاركت مردمي روزهاي خوشي را براي مسافران عزيز و مردم فهيم گيلان داشته باشيم.
سردار حسن‌پور جانشين فرمانده انتظامي استان گيلان در پايان افزود تداوم توفیقات پليسي استان گيلان را در تقويت و همراهي مردم فهيم گيلان و هدايت بموقع فرمانده انتظامي استان و همكاري خبرنگاران عزيز و پيشكسوت دانست وافزود خبرنگاران چراغ راه ما هستند. اگر هم انتقادي داشتند از راه دلسوزي بوده و من هم از انتقاد سازنده استقبال مي‌كنم چون عيب‌ها بايد گفته شود در غير اينصورت تحولي نخواهيم داشت.
در پايان بايد عنوان كنم كه همه همكاران پليس بايد بدون منت به مردم عزيز خدمت كنند. چون خدمت به مردم عزيز بزرگترين عبادت است و ما هر چه داريم از وجود بركت مردم مي‌باشد.