توسعه روابط با کشورهای عضو اوراسیا  از برنامه‌های مهم منطقه آزاد چابهار
عضو موظف هیات مدیره منطقه آزاد چابهار بیان کرد؛

توسعه روابط با کشورهای عضو اوراسیا از برنامه‌های مهم منطقه آزاد چابهار

عضو موظف هیات مدیره منطقه آزاد چابهار گفت:توسعه روابط با کشورهای عضو اوراسیا و کشورهای همسایه از برنامه‌های مهم در این منطقه آزاد محسوب می‌شود که با جدیت در حال پیگیری است.

استانها

عملیات نوسازی جداول فرسوده در معابر شهر آبسرد شتاب گرفت ؛

طرح ساماندهی و بهسازی معابر شهری در آبسرد با تمرکز بر تعویض جداول فرسوده و آسیب‌دیده، از سوی واحد عمران شهرداری در حال اجراست.

شهردار منطقه ۸ تبریز خبر داد:

شهردار منطقه ۸ از اجرای عملیات احداث گلخانه جدید شهرداری منطقه ۸ در مجاورت کارگاه امانی منطقه ۸ خبر داد.

در جلسه شهردار منطقه ۸ تبریز با معاونین و مدیران منطقه انجام شد:

جلسه بررسی و پیگیری پروژه های در حال اجرای شهرداری منطقه ۸ ، در نیمه اول سالجاری، با حضور شهردار، معاونین و مدیران منطقه ۸ برگزار شد.

جلوه‌گری طبیعت در اراک؛

دره گردو اراک با چهره‌ای نو؛ توسعه فضای سبز، این منطقه را به قطب طبیعت‌گردی تبدیل کرد.

ساخت ۶۷۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن  در مازندران شروع شد

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت:ساخت ۶ هزار و ۷۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در استان آغاز شده و تاکنون یک هزار و ۱۳۰ واحد به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار فردوسیه: حفظ اشتغال، اولویت مدیریت شهری است
شهرداری با تمام توان از تولید و اشتغال حمایت می‌کند؛

جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنفی خیابان شقایق با حضور مهندس مصطفی عموزاده، شهردار فردوسیه، فریبا طاهری کوشش، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر فردوسیه، احمدی، رئیس اداره آبفای فردوسیه و جمعی از تولیدکنندگان این محدوده برگزار شد.

مدیرکل شیلات مازندران با اعلام تولید سالانه ۱۱۲ هزار تن انواع فرآورده‌های شیلاتی در استان، از کسب رتبه اول کشور در دو بخش پرورش ماهیان خاویاری و گرم‌آبی خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء در کرمانشاه، گفت: در این طرح زباله‌های قابل بازیافت از سطح بیش از هشت هزار کوچه سطح شهر کرمانشاه جمع‌آوری خواهد شد.

کشتی‌گیران خردسال فرنگی‌کار شهرستان دماوند در مسابقات قهرمانی استان تهران خوش درخشیدند و موفق به کسب مدال‌های ارزشمند شدند.

کاهش ۲۵ لیتری سرانه مصرف آب تهرانی‌ها
مدیرعامل آبفای استان تهران:

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، از کاهش ۲۵ لیتری سرانه مصرف آب شهروندان تهرانی خبر داد و گفت: همچنان ۶۵ لیتر با سرانه نرمال (۱۳۰ لیتر) فاصله داریم.