فرار استقلال به سوی قهرمانی با پیکان

هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛

سه مسابقه پایانی هفته بیست و چهارم لیگ برتر امشب برگزار می شود و بعد از آن تقریبا رقابت های لیگ برتر با وقفه ای یک ماه روبرو خواهد شد و مسابقات جام حذفی پیگیری می شود.

فرار استقلال به سوی قهرمانی با پیکان


 


سه مسابقه پایانی هفته بیست و چهارم  لیگ برتر امشب برگزار می شود و بعد از آن تقریبا رقابت های لیگ برتر با وقفه ای یک ماه روبرو خواهد شد و مسابقات جام حذفی پیگیری می شود.
 استقلال - پیکان
بازی رفت دو تیم با نتیجه 3 بر صفر به سود استقلال تمام شد و پیکانی ها نمی خواهند بار دیگر باخت پرگلی را تجربه کنند. شاگردان مجتبی حسینی بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن 5 هفته است رنگ برد را ندیده اند و تساوی در این بازی هم نتیجه بدی برای این تیم محسوب نمی شود. البته بازی مقابل 20 هزار تماشاگر استقلالی کار ساده‌ای نخواهد بود. ظاهرا  آبی پوشان مجوز حضور 30 درصدی هواداران را دریافت کرده‌اند. پیکان در جام حذفی هم مقابل استقلال شکست خورد و اگر این بار هم بازنده شود سه‌گانه شکست مقابل آبی پوشان تکمیل می‌شود.
 گل گهر- شهر خودرو
گل گهر در سال جدید میزبان تیم قعرنشین شهر خودرویی است که برای بقا تلاش می کند. شهرخودرو سه هفته است که در لیگ برتر شکست نخورده و همچنان به بقا امیدوار است اگر این تیم پرحاشیه مشهدی بتواند در سیرجان پیروز شود شانس صعود تا رده چهاردهم لیگ برتر را دارد البته گرفتن سه امتیاز از تیم گل گهری که یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتر است کار دشواری است.بازی رفت را گل گهر 2 بر یک برده است. شهر خودرو ضعیف ترین خط دفاع را با 32 گل خورده دارد و راحت ترین کار برای گل گهر گلزنی به این تیم به نظر می رسد. ظاهرا سیرجانی‌ها یک برد آسان را پیش رو خواهند
 داشت.
 ذوب آهن - نفت مسجدسلیمان
ذوبی ها سال قبل را با 4 برد متوالی تمام کردند تا یکباره 31 امتیازی شوند و به رده هشتم جدول برسند. اولین حریف سال جدید ذوبی‌ها، تیمی در خطر سقوط است که رضا مهاجری جانشین محمود فکری شده تا بلکه بتواند این تیم را در لیگ برتر حفظ کند. ماموریتی بسیار دشوار که البته نشدنی نیست.بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.