غلامرضا فتح آبادی کارشناس فوتبال؛ رحمتی به خوبی استقلال را می‌شناسد

غلامرضا فتح آبادی کارشناس فوتبال؛ رحمتی به خوبی استقلال را می‌شناسد

 


غلامرضا فتح آبادی کارشناس فوتبال در مورد دیدار روز جمعه استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است. این تیم با رحمتی شکل خود را پیدا کرده است چند بازی را با پیروزی به پایان رسانده و حالا کاپیتان پیشین استقلال می‌خواهد مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.
وی افزود: رحمتی به خوبی استقلال را می‌شناسد و نتیجه این دیدار برایش بسیار مهم است. شاید او هم در آینده مدعی سرمربیگری استقلال شود. بنابراین لازم است تا این دیدار را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتواند به همه نشان دهد که می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور هدایت استقلال را به عهده بگیرد.
وی اضافه کرد: ساپینتو می‌داند که پیروزی در این دیدار شرایط را برای او بهتر خواهد کرد. بازی سختی برای ساپینتو وجود دارد که باید در تهران سربلند از زمین خارج شود. سرمربی استقلال که تیمش مقابل ذوب آهن خیلی خوب بازی نکرد حالا به دنبال این است که در تهران و زمین خوب در ورزشگاه آزادی، آلومینیوم را شکست داده تا همچنان در بالای جدول باقی بماند.

محمد نوازی مربی تیم فوتبال آلومینیوم :
دنبال امتیاز گرفتن امتیاز از استقلال هستیم
محمد نوازی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان اینکه تیم آلومینیوم روز جمعه کار سختی مقابل استقلال در پیش خواهد داشت، گفت : استقلال تیم خوبی است و فصل گذشته هم به قهرمانی رسید. با این حال ما سعی می‌کنیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و دنبال امتیاز گرفتن هستیم.
وی خصوص وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیش از دیدار مقابل استقلال گفت: خدا را شکر تیم ما وضعیت خوبی دارد و بچه‌ها در بازی با مس کرمان نمایش خوبی داشتند. خوشبختانه توانستیم سه امتیاز مهم را بگیریم و با این برد روحیه‌بخش حالا آماده بازی با استقلال هستیم تا بتوانیم شایستگی‌مان را در این بازی هم نشان دهیم.
نوازی در مورد بازگشت علی فتح‌الله‌زاده به استقلال هم خاطر نشان کرد: تغییر و تحولات همیشه در باشگاه استقلال زیاد بوده است، ولی این بار تغییر مدیرعامل به سادگی رخ داد و حتماً مشکلاتی وجود داشت که این اتفاق رخ داد. فتح‌الله‌زاده مدیر کاربلدی است و برایش آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم، او در استقلال از افراد سالم و صادق استفاده کند.